دیجیتال و ورزش


دیجیتال و ورزش

اخرین اخبار دنیای دیجیتال


کار عجیب سامسونگ در آلمان


samsungga.jpg

به ناگاه، تمام تبلت های ۷.۷ اینچی سامسونگ و هرگونه کاتالوگ و تبلیغ متعلق به آنها، از نمایشگاه ناپدید شدند! همه مدل های آزمایشی، میزهای عرضه آنها و استندهای تبلیغاتی غیب شان زد و بر روی بیلبوردهای بزرگ و کوچک این تبلت پارچه کشیده شد. هیچ کس علت این کار را نمی دانست. تنها سخنگوی سامسونگ گفته بود این کار را داوطلبانه انجام داده اند.

اما همه به یاد دارند که از حدود یک ماه قبل، طبق شکایت اپل و رای دادگاه، فروش تبلت های ۱۰.۱ اینچی سامسونگ در آلمان ممنوع شده است. نکته بعدی هم اینکه روی تمام تبلت های ۷.۷ اینچی نمایشگاه برچست «غیر قابل فروش در آلمان» زده شده بود. حال اصل داستان چیست؟

در حقیقت اینجا هم شاهد برخورد دیگری در جنگ پتنت (حق امتیاز) اپل بر علیه سامسونگ هستیم. مثل اینکه این شرکت آمریکایی توانسته باعث صدور حکم ممنوعیت فروش گلکسی تب ۷.۷ کره ای در آلمان شود. با حکم دادگاه منطقه دوسلدورف‌ (که یک ماه قبل همین کار را با گلکسی ۱۰.۱ کرده بود) ، سامسونگ مجبور شد تبلت های ۷.۷ اینچی اش را علاوه بر نمایشگاه IFA ، از وب سایت آلمانی اش هم حذف کند.

جیمز چانگ، سخنگوی سامسونگ درباره حکم جدید به بلومبرگ گفته است: «مطمئنا چنین تصمیمات سخت گیرانه ای، حق انتخاب خریداران آلمانی را محدود می کند. اما ما به حکم دادگاه احترام می گذاریم». اپل هنوز در این باره اظهار نظری نکرده و باید منتظر جزئیات بیشتری از دعاوی ادامه دار میان این دو شرکت باشیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر حسین اسدزاده | تاريخ: دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |