دیجیتال و ورزش


دیجیتال و ورزش

اخرین اخبار دنیای دیجیتال


قلم دیجیتالی wacom

مجموعه این محصول شامل يک قلم، يک گیرنده ديجيتالی، چهار سر قلم کارتريجی، یک باتری قابل شارژ، شارژر و اپليکيشن inkling sketch managerمی باشد. برای نقاشی کردن کافی است که قلم را به دست بگيريد و گيرنده را روشن کرده و بالای صفحه کاغذ خود بگذارید. اکنون تصور خود را به پرواز در بياوريد و تصاوير و طرح های زيبا و هنری خود را خلق کنيد.

این گيرنده دیجیتالی با مجهز بودن به تکنولوژی فشار، می تواند 1024 حالت از فشاری که شما در حین طراحی کردن بر روی کاغذ وارد می کنید را در خود ضبط می کند. در واقع طرح شما، به زبان فشار در اين گیرنده ذخيره می شود. محدودیت طراحی هم وجود ندارد و شما می توانید با خیال راحت صد ها صفحه طراحی کنید.

پس از اتمام طراحی، گیرنده را از طريق پورت USB به يک کامپیوتر روميزی و يا لپ تاپ وصل کنيد. اکنون می توانید طرح هاى خود را در فرمت های JPG ،TIFF در کليه نرم افزار های ويرايش تصاویر نظير فتوشاپ وارد کنید و با ابزار های موجود تغییراتی را ایجاد کرده و افکت های مد نظرتان را اعمال کنيد. ضمن اين كه پشتيبانى از فرمت وكتور (بردارى) يكى از مزاياى ديگر اين مجموعه است. در صورت استفاده از فتوشاپ، با اين كه از طرح هاى وكتور بى بهره خواهيد ماند؛ اما امكان خواهيد داشت كه هر خط كشيده شده توسط اين قلم را به يك لايه مجزا تبديل نماييد. 

در واقع با وجود این قلم می توان به آسانی به نسخه های قابل چاپی از طرح های اولیه خلق شده و یا تصاوير ویرایش شده در اختيار داشته باشيد. اين قلم قرار است از نیمه دوم سپتامبر با قیمت 200$ به بازار عرضه شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر حسین اسدزاده | تاريخ: دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |